sad days

| Postat i: Emis days
0
Helluuu. Så Scoobi åkte hem i fredags. Bä, så tomt utan en hund här! Fick en sen julklapp av honom (hans matte hehe). Hur gulligt? Och jag ääälskar dethär mäket. YAS tackar tackar!
 
 
För övrigt så har jag jobbat lite på hunddagiset eftersom det varit personalbrist och jag behöver cashen. Kanske får jobba mer, får se! Jag har väl mått bra osv, igår var en jävligt tuff dag. En wakeup call for sure. Inget jag vill ta upp här & nu men jag ville ändå visa er en sak. Jag var ju som sagt ledsen och fällde väl ''några'' tårar och titta vad dom bildade. Ett litet hjärta <3 Är hemma just nu, sjuk igen. Haft feber och ont i halsen. Yay.
 
 
 
 
FÖRRESTEN! om 20 dagar fyller jag 25 år (!)
Fyller såklart på en tisdag haha..så helgen innan ska jag firas med både vänner och familj. Ska bli en mysig helg, ser fram emot all kärlek och allt gott <3
 
Hittills till sad days





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: