:(

| Postat i: Emis thoughts
1
Hej ❤
 
Idag vaknade jag upp ledsen. Allt kändes bara som ett stort svart, kallt hål. Jag tror inte det är så hälsosamt för en människa att vara utan vänner. Jag har liksom ingen att dela tankar och känslor med. Har ingen att dela mina nyheter med, min glädje och min sorg. Alla jag trodde var mina vänner har bara..försvunnit. Och dom som påstår sig vara mina vänner hör ALDRIG av sig eller tar initiativ till att ses. Dom som smsar mig är min mamma, min chef och mina kollegor. Okej fett ärligt inlägg just nu. Men ja e trött på att hålla saker inne. Ändå typ ingen som läser min blogg längre, så who cares. Jag tänker på dethär varje dag. Hur jag bara är med mig själv. Det har varit nyttigt, att vara själv, med mig. Men efter ett tag börjar det hända dåliga saker i psyket. Jag går och shoppar själv, solar själv, dansar själv, kollar film själv. Eller med mamma. Och don't get me wrong jag älskar henne men en människa behöver kompisar. Hur fan skaffar man vänner i denhär åldern? Eller är jag bara en så hemskt krävande människa att jag tar död på alla relationer i mitt liv? Allt jag kände att jag åstadkommit för 3 år sen är nu borta. Kompisar, dans, motivation. 
 
Dehär känns fett b..jag som var så ööööverlycklig över semester, resan, allt. Och nu har halva sommaren gått. Och vad har jag gjort? Jobbat, shoppat och sovit. Saknar alla dessa utekvällar, grillkvällar, bio kvällar, bar kvällar, danskvällar..det sociala livet liksom..
Hittills till :(


Anonym

Gud ser inte dina pengar, din framgång, ditt materialistiska åstadkomma, din utbildning, ditt konto, din kropp. Jag tror Gud ser dig för den du är,det du gör, ditt kämpande. I vinst eller förlust så är du alltid perfekt o alltid älskad. Du är mer, större, värdefullare än allt annat seende på denna jord. Du är du och du är perfekt, exakt som du är skapat. Tveka inte, misstro inte. För hittills har du fan gjort det väldigt bra. Livet är vackert. Du är vacker. Du är livet. Allt annat är oväsentligt. Ta hand om dig o dina nära kära.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: