i'm back

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
 
Innan inlägget börjar vill jag tacka för kommentarerna på senaste inlägget ❤ Jag vet inte vem du är, men tack!
 
Jag har haft det bra! Det var typiskt sverige-väder i polen. Lite sol, lite regn, lite moln, lite åska. Men det var bra för hade det varit jättevarmt hade jag aldrig orkat springa runt i gallerior som jag gjorde. Jag shopppade verkligen för mitt liv haha, kändes väldigt bra md allt jag fick med mig hem! En dag var vi på djurparken, en dag hos min morfars bror och hans fru (mina favoriter hehe), en dag var det varmt så då passade jag på att ta det lugnt och solade och dansade i trädgården. Dagen innan vi skulle hem åkte vi till Krakow där vi hade hyrt en lägenhet. Vi fortsatte shoppingen där och sen tog vi flyget hem dagen efter. Så det var en mycket bra shoppingresa hehe :)
 
 
 
När vi landat i Krakow tog vi en buss till Wroclaw som tog 3 timmar. 
 
 
Första dagen! Perfekt väder för min nya klänning
 
 
Innan första shoppingrundan åt vi en jättegod frukost 
 
 
''Hala targowa'' Är en inomhus-marknad med mat, kläder, väskor, souvenirer, frukt, tyger, smink, typ lite allt möjligt! ÄLSKAR det stället 
 
 
Polska gallerior har även ''chill-rum'' som man kan sitta i när man blir trött i benen. HUUUUR lyxigt?
 
 
Wroclaws bästa iced coffee till mamma och en pink lemonade till mig
 
 
Mamma klippte håret, här väntade vi på mat
 
 
 
En glad mamma påväg till djurparken 
 
 
En glad Emi påväg till djurparken haha
 
 
Här står jag med mitt favvo-djur (efter hundar of course)
 
 
 
 
 ❤ ❤ ❤ 
Aldrig varit så nära zebror. Vilken enorm lycka jag kände av att bara titta på dom 
 
 
 
 
Här var vi påväg ut till stan för att promenera runt katedralen, kärleks-bron och för att se graffiti-tunneln!
 
 
''Ta bild på mig i denhär nya coola spårvagnen''
 
 
'' Åh ta en bild på mig med''
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att ha strosat runt i ca 1,5 timme ville mamma ha ice coffee och jag var sugen på en drink. MANGO daquiri - ish. FÖR god om jag ska vara ärlig hihi
 
 
Rynek (Gamla stan)
 
 
Rynek
 
 
Mamma på hennes favorit-bro i Wroclaw haha. Grunwaldzki bridge
 
 
 
Jag kände godislukt ute och följde lukten hahaha. Jag hamnde i världens mysigaste godisbutik
 
 
 
Här bodde vi. Mamma bodde där när hon var liten och sen tog hennes moster över det. Har så mycket minnen från det huset och den trädgården ❤ 
 
 
 
 
Mamma och hennes moster (ciocia (aunt)  Wanda) ❤ 
 
Det var nog alla bilder för denna gång. Jag hade för det mesta telefonen långt ner i väskan. Fokuserade på att vara i nuet och inte surfa/fota så mycket. Men lite bilder blev det ju ändå!
 
 
 
 
 
Hittills till i'm back





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: