H-E-L-G

| Postat i: Emis days
0
Häy häy. Hoppas allting e bra, eller åtminstone helt OK. Här är det okej! Visste ni att det idag är ETT ÅR SEN jag tävlade i DHQ? Vad tiden flyyyyger iväg..iallafall. I fredags på jobbet hände det en olycka, en konflikt mellan 2 av hundarna i ett bås. Det slutade med att 1 av dom fick åka in och sy.. För mig var det ganska traumatiskt och det sög all min kraft, så när jag kom hem orkade jag ingenting och somnade väldigt tidigt. Lördag morgon klev jag upp vid 07:30, fixade mig i lugn och ro, och åkte iväg till Täby för att jobba.
 
 
 
Senare på kvällen gick jag en mysig strandpromenad med Mr I. Istället för att gå hem igen så åkte jag till honom och sov där 
 
Idag vaknade vi nån tid (haha minns ej) och gosade och bara var osv för att sedan åka och äta sushi i Kungens Kurva. Nu chillar jag bara hemma, as usual. Kanske ska börja kolla på nån serie..distrahera mig från jobbiga tankar.
 
 
 
 
Hittills till H-E-L-G





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: