bra jobbvecka..eller?

| Postat i: Emi pics
0
Helloooooo. Har haft en väldigt kämpig vecka på jobbet. Why? På grund av vädret såklart. Snöstorm, halka och...snökaos. Men för övrigt, mentalt, så har den varit jävligt bra. Faktiskt. Har även hunnit vara hundvakt åt lilla Lovis en natt. Träffade förresten Nora igen för att dansa lite meeer och vi filmade min koeografi och postade på instagram. Yay! Tror ja hittat min tvilling haha, vi tänker fett lika och vibear som fan bara, känns fint :) Igår efter jobbet så käkade jag middag på Pong med min vän Buba! Blev djupa konversationer och mycket skratt. Vaaaad vore livet utan vänner? Var självklart helt mätt & trött när jag kom hem så jag somnade ganska fort :')
 
 
 
 
Hittills till bra jobbvecka..eller?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: