det blev kyrkan ändå!

| Postat i: Emis days, Emis shopping
0
Hallåå igen! Mamma vaknade ca 15 min efter att jag skrev sist haha. Så vi fixade oss och drog till kyrkan! Kändes mycket skönt och stötte även på gamla bekanta där. Efter det kämade vi oss ut i kylan och lunchade i Kungshallen (heter det så?). Åt världens godaste currypasta hehe. Sen kollade mamma lite snabbt på loppisen på Sergels torg och vi begav oss till gallerian. Ville köpa skor som jag kollat på ett tag på Footlocker men sjäääälvklart så fanns de inte i min storlek, alls, i nån butik. Så jag körde på dom klassiska favoriterna. Dock känns dom jätte hårda & stela än för några år sen? Hoppas dom töjer sg för känner att skavsåren kommer komma ganska snabbt...
 
 
 
 
 
 
Hittills till det blev kyrkan ändå!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: