livet vänder

| Postat i: Emis days, Emis shopping
0
God Morgooooooon! TÄNK att solen hittat Sverige ännu en gång, hehe. Jag blir så lycklig!
Mina veckor rullar på, verkligen. På morgnarna får jag skjuts till jobbet av min mosters man (min uncle helt enkelt)! Så det blir lite roligare resväg med roligt sällskap. Vi lunchade även i tisdags, KINABUFFE! YUM! Sen vet jag inte om jag skrivit det men jag har fått rollen som ansvarig på dagiset vilket gör mig så varm i hjärtat <3 Att få det förtroendet, att vara så uppskattad för det man gör av både chef, kollegor och kunder. Det känns mer än FINT.
 
Har blivit väldigt lite dans nu när jag pluggar men jag kompenserar det med små workouts här hemma, absolut inte samma energikick och man blir inte boostad på samma sätt, men jag smådansar och stretchar, så det får gå tillsvidare :) 
 
Jag känner mig glad just nu, dessa dagar. Uppskattar småsakerna. Kan också vara för att jag passat på att små-shoppa haha..
 
 
 
 
Här är alltså min första skoluppgift. Ämnet är celler och fotosyntes. Så det är ett experiment här på gång som jag ska skriva en labbrapport på senare idag. Inte taggad direkt men det måste göras. Måste dessutom läsa läsa läsa och memorera alla nya ord och begrepp. Yay...
Hittills till livet vänder





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: