i think i passed

| Postat i: Emis days
0
Haaaaaaaloooooooo  ❤
 
 
Hur mår ni? Njuter ni av solen? Det hoppas jag verkligen för allt annat vore dumt :)
I fredags hade jag somsagt mitt prov. Det var 20 frågor och jag skippade 3 då jag inte pluggat på just dom sakerna..sen gissade jag svar på 3, hahaha..Men resten kändes jättebra och jag hade chansen att utveckla mina svar. Jag hoppas iallafall att provet blir godkänt men det tror jag! Nyfiken på vad för betyg jag kommer få också hihi. Efter provet drog jag till ett solarium i Hornstull där jag typ alltid gått. Kände att ifall solen försvinner igen så vill jag ha kvar min grund från de senaste dagarna/senaste veckan. 
 
I helgen har jag bara degat faktiskt. Denhär veckan har varit så varm och..jobbig bara, pga plugget då alltså. Varit typ ständigt trött och inte haft kraft till nånting. Borde sovit mycket nu i helgen men varje gång jag lagt mig för en nap så har jag bara blivit rastlös haha. Så jag har vilat i solstolen och ätit frukt och svettats :')
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till i think i passed





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: