och så blev det maj

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Helluuuuuu. Emi mår bra för nu är det bort med alla vinterkläder :D
På valborg var jag i Visättra med min mosters man Daniel och deras kids, hängde där vid sportcentret och sen åkte vi på en roadtrip till Max och åt. Nommm. På jobbet har vi skaffat en liten pool så att hundarna kan svalka sig hehe, väldigt blandade åsikter bland vovvisarna. Vi däremot älskar den för vi kan doppa fötterna :')
 
 
Förra helgen var jag i tumba för att kolla på Divine Dancers final i en tävling och dom vann! Så nu ska dom tävla i sista sista finalen i Karlstad, wiee! Passade på att gratta Angiie och ge henne en födelsedagspresent också! Sen kunde jag inte stanna längre för att min syrra fyllde också år i lördags. Det var raka vägen in till stan då vi skulle äta på Thaibåten (som för övrigt är mitt nya favvoställe). Det var en såååå mysig och fin dag <3
 
 
Pati, Ossian, jag, mamma och Patis kille Harley
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till och så blev det maj





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: