PROV

| Postat i: Emi pics, Emis days
0
Heluuuu! Jag hade den bästaste helgen förra helgen. 
Denna vecka har ägnats åt jobb, sola på jobbet, promenera och plugg, plugg, plugg inför provet på fredag (imorgon). Ärthjärnan jag trodde att provet var den 26:e och tänkte äääh jag har all tid i världen att plugga, men icke. När jag skulle lämna in min sista uppgift så såg jag att det är prov och blev smått panikslagen. Men det känns ändå bra inför imorrn faktiskt, kunde varit värre! Känns bra att bli klar nu och ta en liten paus innan nästa kurs. Förresten, har jag berättat om hur käääär jag är i vår lilla valp Bonzo? Well jag är fan det, haha. Han och Scoobi, dom är bra speciella ❤ Har förresten Scoobi här med mig idag över natten, GOSTAJM! 
 
 
 
 
En bild som Alexandra tog. Jag och Carro solar på lunchen..snodde hundarnas bäddar och grejer hahahah. Äsch dom har så det blir över :)
 
 
 
 
 
 
När vi skulle ut nyss 
 
 
 
Hittills till PROV





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: