pinchos

| Postat i: Emis days
0
Hej bloggeeeeeen! Ännu en jobbvecka har gått och nu är det helg igen. Som man längtar till helgerna och till att få vara med sin älskade! Igår firade jag och Ishak officiellt 2 månader tillsammans och firade det med att äta på pinchos. Vi hade aldrig ätit där så vi tänkte why not? Jag var supernöjd med vistelsen där. Tycker hela idéen är rolig och unik! De små maträtterna är ju hur gulliga som helst hehe. Man blev inte sådär jobbigt mätt heller wich I like! Idag har jag umgåtts med mamma. Vi har köpt pizza och kollat vänner samt packat lite av mina grejer :) Jag flyttar ut lite gradvis för att det inte ska bli för jobbigt för oss båda.
 
Klippa dehär bandet är inte lätt.. (=
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till pinchos





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: